Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…
04.11.2022
Konin

-
Gdzie?
Konin, Aleje 1 Maja 7a – CKiS Dom Kultury Oskard, sala multifunkcyjna
-
Kiedy?
17.11.2022 r., godz. 11.00-13.30
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz
Już 17 listopada obędzie się otwarte dla przedsiębiorców, instytucji otoczenia biznesu oraz samorządów spotkanie poświęcone transgranicznej sprzedaży online z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Myślisz o rozwoju lub zainicjowaniu handlu na międzynarodowych rynkach i szukasz eksperckiego wsparcia? Zapraszamy do Konina. Podczas konferencji nasi prelegenci powiedzą, jak w sposób optymalny wykorzystać e-commerce w budowie strategii ekspansji zagranicznej.
W programie m.in.:
- Bezpłatna oferta wsparcia ekspansji prezentowana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu – strategie wejścia na zagraniczne rynki, budowanie przewag biznesowych, praktyczne case study.
- Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
- Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach. Wysłał polskie produkty już do ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach, przeprowadził setki audytów kont sprzedażowych.
- Będzie też też Dominika Kucińska – Education and Merchant Development Partner z najpopularniejszej w Polsce platformy zakupowej – Allegro, które po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyło dostęp do 32 mln klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech oraz Słowenii i Chorwacji.
Jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych. Zmieńmy to!
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, Konińska Izba Gospodarcza
Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia poprzez stronę internetową lub na adres wydarzenie@wfr.org.pl.
O CYKLU KONFERENCJI „POROZMAWIAJMY O ZAGRANICZNYM BIZNESIE…”
Konferencje z serii „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” organizowane przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju to cenione przez przedsiębiorców spotkania, podczas których omawiane są możliwości rozwoju firm, w tym na międzynarodowych rynkach. Tegoroczny cykl rozpoczął się na początku października w Pile, na trasie były też Leszno oraz Kalisz, teraz czas na Konin. Serdecznie zapraszamy 17 listopada!
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1661)
-
Wydarzenie
Lubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „The Construction and finishing materials Sector in Poland”
Polski przemysł budowlany generuje około 10 proc. PKB kraju
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
-
Artykuł
Poszukiwani dostawcy zdrowych produktów i zdrowej żywności
Brytyjski agent specjalizujący się w sprzedaży zdrowotnych produktów (w tym leków ziołowych), żywnoś…
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2022)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń-listopad 2022 r. wyniosły w cenach bieżących …
ArtykułBezpłatne spotkania b2b z hiszpańskimi partnerami (high-tech)
W dniach 31 stycznia – 8 lutego 2023 r. odbędą się wirtualne i stacjonarne spotkania b2b z dziewięci…
ArtykułPeru – wstępna kwalifikacja do projektu kanalizacyjnego
Peruwiańska agencja Proinversión ogłosiła zniesienie zawieszenia przetargu na koncesję projektu inte…
ArtykułRusza kolejna edycja 4C Accelerator Tübingen!
Inkubator Innowacji Medycznych z Tübingen w Niemczech poszukuje innowatorów z sektora medical life s…
-
Wydarzenie
Jak skutecznie rozwijać usługi IT na rynku niemieckim? – praktyczne wskazów…
Rynek niemiecki od dawna jest mocno eksplorowany przez polskie firmy z różnych sektorów. Przedsiębio…
WydarzenieOdbudowa Ukrainy – Konsultacje Branżowe PAIH: sektor medyczny i farmaceutyc…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wdraża szereg działań przygotowujących polski biznes do wznowieni…
WydarzenieEksport a ESG z cyklu "Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie"
23 kwietnia 2024 r. w ramach cyklu spotkań biznesowych Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju pt. „Porozma…
WydarzenieNational Restaurant Association (NRA) Show 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży spożywczej na targi National Rest…
WydarzenieExploring the Swedish Digital Healthcare Ecosystem: Insights and Pathways
Sweden consistently ranks among the top few in global healthcare systems’ efficiency and quality ran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.