Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
 - jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
 - jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
 - jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
 
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
 - mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
 - Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
 - Łukasz Sosnowski, Adwokat.
 
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
          Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
 - E-mail: paih24@paih.gov.pl
 
- Wszystko
 - Aktualności (28)
 - Wiedza (14)
 - Kalendarz (43)
 
- 
                                    
  
                      Wydarzenie
Stoisko PAIH na China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
    
  
                      ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
 - 
                                    
  
                      Artykuł
Nowe przepisy VAT dla platform e-commerce w Szwajcarii
Od stycznia 2025 roku obowiązek związany z VAT przeszedł na platformy e-commerce
    
  
                      ArtykułE-handel rośnie w tempie dwucyfrowym: październikowe dane
Po wakacyjnej stagnacji sprzedaż w Internecie wystrzeliła w górę o 10,2 proc.
 - 
                                    
  
                      Artykuł
Polski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
    
  
                      ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
 - 
                                    
  
                      Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
  
                      WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.