Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1661)
-
Wydarzenie
The Mining Show 2025
Polski pawilon na The Mining Show 2025, największym wydarzeniu branży górniczej i wydobywczej na Bli…
WydarzenieStoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
WydarzenieBeautyworld Japan Tokyo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Beautyworld Japan Tokyo. Wydarzenie…
WydarzenieStoisko promocyjno-informacyjne PAIH na Expo Retail 2025
PAIH organizuje w ramach targów Expo Retail stoisko promocyjno-informacyjne. Wydarzenie odbędzie się…
-
Artykuł
Zrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
-
Wideo
Cross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc…
ArtykułSprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja…
ArtykułWybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
RaportMPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
-
Wydarzenie
Śniadanie Biznesowe w Toruniu
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują zagr…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
WydarzenieWielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
WydarzenieMisja Biznesowa do Portugalii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC), we współpracy z Portugalską Izbą Przemysłowo-Handlową (C…
WydarzenieBranża wydobywcza w Indiach
Podczas webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie możliwości biznesowe oferują Indie w zakr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.