Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1661)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Nowy Program Dyplomacji Gospodarczej
Program ułatwi firmom wejście na rynki pozaunijne dzięki wsparciu w ekspansji i promocji
ArtykułPsychologia handlu – emocje w eksporcie
Jak opanować frustrację, nie ulec emocjom i budować relacje z zagranicznymi partnerami
WydarzenieSpotkanie „Biznes po Wielkopolsku” w Kępnie
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „Biznes po Wielkopolsku”. Wydarzenie odbędzie się 28 …
WydarzenieForum Biznesu Polska – Singapur 2025
PAIH wraz z Ambasadą RP w Singapurze oraz Singapore Business Federation zapraszają do udziału w Foru…
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
-
Artykuł
Sektor ICT w Polsce i na świecie
Zaledwie 10 państw odpowiada za 82 proc. światowego eksportu dóbr ICT
ArtykułFundusze europejskie – kompendium wiedzy
Kompendium oferuje szczegółowy przegląd dostępnych programów oraz dostarcza praktycznych wskazówek
ArtykułPolski sektor kosmiczny: rozwój i perspektywy
Od 2015 r. aż 199 polskich firm i instytucji naukowo-badawczych zdobyło 595 kontraktów z ESA
ArtykułParagwaj – kraj niedoceniany
Przez dwie dekady gospodarka Paragwaju rozwijała się szybciej niż średnia regionalna
ArtykułImponujący wzrost polskiego e-commerce w lipcu br.
Obroty w e-commerce w lipcu 2024 roku osiągnęły wartość 7,109 mld PLN
-
Artykuł
Japońskie inwestycje w Polsce
W 2022 roku Japonia była trzecim największym inwestorem w Polsce spośród krajów spoza UE
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
ArtykułWymiana handlowa z Kenią
Rok 2022 był wyjątkowy, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu do Kenii
ArtykułUtylizacja opakowań i system EKO KOM w Czechach
Republika Czeska wdrożyła dyrektywę unijną regulująca problematykę opakowań w postaci ustawy.
-
Wydarzenie
Caucasus Build 2025
PAIH organizuje stoisko promocyjne dedykowane polskim przedsiębiorcom z branży budowlano – przemysło…
WydarzenieStoisko PAIH na Beauty Istanbul 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców branży kosmetycznej do udziału w targach Beauty Istanbul 2025
WydarzenieInnowacje w sektorze produkcyjnym
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Innowacje w sektorze produkcyjnym – poznaj możliwości z EIT Manufac…
WydarzenieStoisko PAIH na KazBuild & Aquatherm Almaty 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach KazBuild & Aquatherm Almaty 2025 w ramach polskiego…
WydarzeniePolsko-Kenijskie Forum Biznesu 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców, instytucje oraz ekspertów do udziału w Polsko-Kenijskim Forum Biznesu…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.