Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1661)
-
Artykuł
Rozwój morskiej energetyki wiatrowej szansą dla polskiej miedzi
Prognozowany wzrost popytu na podmorskie kable elektryczne w ciągu 4 lat
WydarzenieWielosektorowa misja gospodarcza do Arabii Saudyjskiej
Program misji obejmuje udział w kluczowych saudyjskich wydarzeniach gospodarczych
WydarzenieAgromek 2024
Targi Agrotechniki – Agromek w Herning (Dania), to jedno z najważniejszych miejsc dla branży rolnicz…
ArtykułBezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
-
Wydarzenie
Spotkania B2B BIOMATCH w Norymberdze
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy do udziału w spotkaniach B2B organizowanyc…
Wydarzenie„Ścieżka SMART – Projekty realizowane w konsorcjach”
NCBR zaprasza na spotkanie informacyjne dotyczące naboru wniosków
WydarzenieExpo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
PAIH zaprasza na webinarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. B…
WydarzenieJak skutecznie eksportować do Szwajcarii?
Praktyczne wskazówki dla firm budowlanych przy okazji targów Swissbau 2024.
WydarzenieTargi ExpoNaval 2024
W dniach 3 – 6 grudnia 2024 r. w Valparaiso (Chile) odbędzie się kolejna edycja renomowanych targów …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.