Konsultacje, kojarzenie partnerów do konsorcjum międzynarodowego i partnerstw europejskich
27.12.2023
Potrzeba
Oferta Branżowych Punktów Kontaktowych odpowiada na potrzeby polskich firm, otoczenia biznesu i instytucji nauki, które poszukują znaczącego poziomu dofinansowania działań B+R w ramach Programu Ramowego Horyzont Europa.
Najważniejsze potrzeby:
- Brak świadomości o programie Horizon Europe, partnerstwach europejskich.
- Brak wiedzy o zasadach Programu, budowania wniosku, specyfice konkursów, różnych możliwościach skorzystania z oferty Programu.
- Potrzeba zbudowania szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku.
- Potrzeba dołączenia do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R.
- Strategia internacjonalizacji poprzez działania B+R+I.
Korzyści
Otrzymanie wysokiego poziomu dofinansowania (70-100%) na projekty o dłuższej perspektywie czasowej; łatwiejsze nawiązanie szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku; dołączenie do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R; możliwość udziału w dyskusjach i kształtowania agendy partnerstw europejskich; wzmocnienie/budowa wizerunku.
Realizacja
Szkolenia tematyczne, specjalistyczne konsultacje branżowe dla firm oraz instytucji nauki w zakresie tematyki konkursów, zakresu projektu, budowy konsorcjum, możliwości dołączenia do partnerstw europejskich oraz wsparcie w kojarzeniu partnerów zagranicznych i z Polski; przygotowanie i udział w pitchingach, matchmakingach, wydarzeniach brokerskich.

Branżowe Punkty Kontaktowe Koordynator (BPK Koordynator)
- Tel.: +48 22 100 14 63
- E-mail: bpkkoordynator@orgmasz.lukasiewicz.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1662)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Polskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
ArtykułPsychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
-
Artykuł
Wyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
-
Artykuł
Egipt: charakterystyka rynku
Egipt to najludniejszy kraj Bliskiego Wschodu i jednocześnie największa gospodarka Afryki Północnej….
ArtykułRynek stolarki okiennej we Francji
Stolarka budowlana to polska specjalność eksportowa, a rodzimi producenci okien należą do ścisłej cz…
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na Litwę
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i tow…
WydarzenieBranża budowlana w Kazachstanie – szanse dla polskich eksporterów i inwesto…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Branża budowlana w Kazachstanie – sza…
-
Instytucja
Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan
Reprezentuje interesy gospodarcze i społeczne pracodawców sektora odzieżowego, skórzanego i tekstyln…
InstytucjaStowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM)
SDCM angażuje się we współpracę z krajowymi i zagranicznymi podmiotami sektora publicznego i prywatn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.