Gwarancje kontraktowe
23.10.2023
Potrzeba
Jeśli kontrahent żąda od Ciebie wniesienia określonego zabezpieczenia finansowego jeszcze przed podpisaniem umowy, na wypadek gdyby nie została ona spełniona, nie dochowany został termin jej realizacji czy jakość towaru lub usługi była niezgodna z ustaleniami, możesz przedłożyć gwarancję ubezpieczeniową. Tym samym potwierdzasz swoją wiarygodność, ponieważ KUKE zobowiązuje się do wypłaty Twojemu kontrahentowi żądanej kwoty z tytułu roszczeń objętych gwarancją, maksymalnie do wysokości sumy gwarancyjnej.

Korzyści
- Zyskujesz wolne środki finansowe na rozwój, dzięki którym możesz konkurować w wielu przetargach jednocześnie.
- Potwierdzasz wiarygodność swojej firmy w oczach kontrahenta.
- W odróżnieniu od gwarancji bankowych nie obciążasz swojej linii kredytowej w banku.
- Łatwiej pozyskujesz kontrakty eksportowe – gwarancje ubezpieczeniowe KUKE to powszechnie honorowana forma zabezpieczenia przez zagranicznych odbiorców.
- Szybko uruchamiasz kolejne gwarancje dzięki podpisanej umowie generalnej.
Dodatkowe informacje
Więcej o naszych produktach oraz inne przydatne informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: KUKE | Ubezpieczenia należności, gwarancje i finansowanie
Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
- Tel.: +48 22 108 99 70
- E-mail: kontakt@kuke.com.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1663)
-
ArtykułPAIH wspiera ekspansję na rynki Ameryki Środkowej
Polskie firmy poszukują szans w Meksyku i Gwatemali
ArtykułOpóźnione płatności pogrążają transport – czy nowe prawo to zmieni
Płynność finansowa branży transportowej wymaga pilnego wsparcia
-
ArtykułWystartowała 6. edycja konkursu Ekspozycja Roku 2022/2023
Konkurs Ekspozycja Roku został zainicjowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego w 2015 roku, a jeg…
ArtykułRaport "Sektor budowlany na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor budowlany na Węgrzech”, przygotowanym prz…
-
WydarzenieWorld Food Poland 2024
World Food Poland to międzynarodowe targi żywności, spotkanie branży spożywczej, przekrój nowości pr…
WydarzenieE-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.