Konferencja "Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie"
12.10.2022
Kalisz
-
Lokalizacja
Kalisz
-
Kiedy
25.10.2022
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz

W dniu 25 października 2022 r. w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu odbędzie się konferencja z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Omówione zostaną strategie wejścia na zagraniczne rynki oraz transgraniczna sprzedaż towarów.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie wejścia na zagraniczne rynki i rozwój prowadzonej działalności eksportowej to wiodące tematy konferencji w Kaliszu z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Dodatkowo bezpłatną ofertę wsparcia ekspansji zaprezentuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Ekspert PAIH podpowie, jak budować przewagi biznesowe i wyróżnić się na tle konkurencji.
Transgraniczny handel online
Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie właśnie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się nasz ekspert pan Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach.
W programie m.in.: praktyczne case study, odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać na Amazonie, eBay-u, ale też najpopularniejszej w Polsce platformie zakupowej Allegro, która po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyła dostęp do 32 mln klientów w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Słowenii i Chorwacji.
UWAGA: Organizator zapewnia również możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami ds. cross border e-commerce, eksportu oraz funduszy europejskich umożliwiających finansowanie innowacji w biznesie.
A jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Regionalna Izba Gospodarcza w Kaliszu, Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, Stowarzyszenie Ostrzeszowskie Centrum Przedsiębiorczości.
Udział jest bezpłatny.

Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1661)
-
Wydarzenie
ŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu IX edycja
Rola partnerstw pomiędzy miastami, regionami i biznesem z Polski i Ukrainy w procesie odbudowy Ukrai…
ArtykułSprzedaż online w sierpniu br. pozostawia wiele do życzenia
Polscy e-klienci wydali w sierpniu 2024 roku aż o 8,3 proc. mniej niż w lipcu
ArtykułRaport „The Professional Electronics, Microelectronics and Photonics Sector…
Polskie firmy coraz szerzej wykorzystują swój potencjał
ArtykułRaport „The Medical Devices and Pharma sector in Poland”
Sektor wyrobów medycznych i farmaceutycznych to jedna z najważniejszych dziedzin polskiej gospodarki
-
Artykuł
Polish Investment Opportunities Forum – Forum Inwestycyjne na Tajwanie
17 maja 2022 w Tajpej odbyło się Forum Inwestycyjne zorganizowane przez Zagraniczne Biuro Handlowe P…
ArtykułWirtualne spotkanie Polska-Mongolia
13 maja 2022 r. odbyło się Wirtualne Spotkanie B2B polskich producentów materiałów budowlanych z mon…
ArtykułBuilding a Polish Brand in the UK – Webinar branży spożywczej
11 maja odbył się webinar, w języku angielskim, poświęcony sektorowi żywności i napojów w Zjednoczon…
ArtykułFeria Forestal Mueble Madera – Targi w Kolumbii
Między 10 a 13 maja w Bogocie odbyły się targi branży drzewnej i meblarskiej – „Feria Forestal Muebl…
ArtykułICEE 2022 – Konferencja i wystawa w Królestwie Arabii Saudyjskiej
Między 8 a 11 maja 2022 w Rijadzie odbyła się konferencja i wystawa o edukacji – The International C…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Beauty Expo 2024
Beauty Mongolia to najważniejsze targi promujące sektor kosmetyczny w Mongolii.
WydarzenieAustralian Healthcare Week 2024
Australian Healthcare Week to największe i najbardziej wpływowe targi opieki zdrowotnej na półkuli p…
WydarzenieRailwayTech Indonesia 2024
RailwayTech Indonesia to kluczowe targi kolejowe w regionie ASEAN.
WydarzenieExpo Pack 2024
Expo Pack to najbardziej kompleksowe targi opakowań i przetwórstwa w Ameryce Łacińskiej.
WydarzenieStoisko PAIH na targach EXPO DIY 2024 Smart Green Home i EXPO PET 2024 Food…
Pet Show & EXPO DIY to międzynarodowa wystawa B2B poświęcona majsterkowaniu, ulepszaniu domu i ogrod…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.