Made in Wrocław 2024
17.09.2024
Wrocław
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW) zaprasza na ósmą edycję wydarzenia Made in Wrocław 2024, które odbędzie się w dniach 23-24 października br. w Hali Stulecia we Wrocławiu.

Tegoroczna edycja Made in Wrocław odbędzie się pod hasłem “Stage of knowledge” i będzie łączyła:
- Konferencję – prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, technologii i innowacji,
- EXPO – prezentacja najnowszych technologii, innowacyjnych rozwiązań i produktów przyszłości,
- Tech Galę – finał CEE Startup Voucher z nagrodą do 25 000 EUR,
- VC Demo Day (nowość) – pokazy dla inwestorów venture capital, czyli wybrane startupy zaprezentują swoje projekty, a inwestorzy zdecydują o potencjalnych inwestycjach.
Wydarzenie Made in Wrocław 2024 zostało objęte patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1661)
-
Podcast
Austriacka precyzja i polska jakość – jak budować trwałe partnerstwa
W 10. odcinku o znaczeniu punktualności i profesjonalizmu oraz budowaniu zaufania we współpracy
WydarzenieSeminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets
Access2Markets ma pomóc przedsiębiorstwom znaleźć niezbędne informacje w handlu międzynarodowym
WydarzenieWebinarium PAIH – Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii
Trendy, regulacje i szanse dla polskich firm kosmetycznych na rynku UK
WydarzeniePolskie stoisko na Japan IT Week Spring 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
-
Artykuł
Rosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
Szanse i wyzwania na rynku meksykańskim
Meksyk należy do czołówki najbardziej dynamicznych rynków e-commerce w Ameryce Łacińskiej
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
WydarzenieFinansowanie działalności gospodarczej przez BGK
Wideokonferencja poświęcona będzie możliwościom finansowania działalności gospodarczej za pośrednict…
WydarzenieWebinarium "Reforma unii celnej. Nowy Unijny Kodeks Celny – e-commerce…
Celem webinarium „Reformy Unii Celnej w zakresie e-commerce” jest omówienie kolejnych instytucji cel…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.