Made in Wrocław 2024
17.09.2024
Wrocław
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW) zaprasza na ósmą edycję wydarzenia Made in Wrocław 2024, które odbędzie się w dniach 23-24 października br. w Hali Stulecia we Wrocławiu.

Tegoroczna edycja Made in Wrocław odbędzie się pod hasłem “Stage of knowledge” i będzie łączyła:
- Konferencję – prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z różnych dziedzin biznesu, technologii i innowacji,
- EXPO – prezentacja najnowszych technologii, innowacyjnych rozwiązań i produktów przyszłości,
- Tech Galę – finał CEE Startup Voucher z nagrodą do 25 000 EUR,
- VC Demo Day (nowość) – pokazy dla inwestorów venture capital, czyli wybrane startupy zaprezentują swoje projekty, a inwestorzy zdecydują o potencjalnych inwestycjach.
Wydarzenie Made in Wrocław 2024 zostało objęte patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (444)
- Kalendarz (1661)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
WydarzenieBeautyworld Japan Tokyo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Beautyworld Japan Tokyo. Wydarzenie…
WydarzenieStoisko promocyjno-informacyjne PAIH na Expo Retail 2025
PAIH organizuje w ramach targów Expo Retail stoisko promocyjno-informacyjne. Wydarzenie odbędzie się…
WydarzeniePolsko-Japońskie Forum Eksportowe
PAIH zaprasza przedsiębiorców do udziału w Polsko-Japońskim Forum Eksportowym. Wydarzenie odbędzie s…
-
Artykuł
Zrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
-
Artykuł
Sprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja…
ArtykułWybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
RaportMPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
-
Wydarzenie
Śniadanie Biznesowe w Toruniu
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują zagr…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
WydarzenieWielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
WydarzenieMisja Biznesowa do Portugalii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC), we współpracy z Portugalską Izbą Przemysłowo-Handlową (C…
WydarzenieBranża wydobywcza w Indiach
Podczas webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie możliwości biznesowe oferują Indie w zakr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.