Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1661)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Dopisz się do katalogu promującego polski gaming za granicą
W najnowszej edycji e-book zostanie przygotowany również w języku japońskim
ArtykułWartość inwestycji w sztuczną inteligencję dynamicznie rośnie
AI nabiera tempa, napędzana przez rosnącą konkurencję technologiczną i budowę przewag strategicznych
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”.
ArtykułPoszukiwani dostawcy rozwiązań z zakresu robotyzacji
Włoska firma poszukuje partnerów w dziedzinie robotyzacji
WydarzenieStoisko PAIH na Cosmoprof Asia 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia polskiego stoiska narodowego podczas targów Cosmoprof Asia.
-
Artykuł
Program promocji polskiego sektora lotniczo-kosmicznego na 2025 rok
POLSA organizuje stoiska narodowe i misje gospodarcze na kluczowych imprezach branżowych
ArtykułPolski handel zagraniczny rybami i owocami morza
Polska to czołowy producent rybnych przetworów i ważne ogniwo dostaw żywności morskiej w Europie
ArtykułNowy Program Dyplomacji Gospodarczej
Program ułatwi firmom wejście na rynki pozaunijne dzięki wsparciu w ekspansji i promocji
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
ArtykułTajwański producent rozwiązań do montażu wiązek kablowych szuka partnerów
Tajwańska firma poszukuje partnerów w zakresie produkcji i montażu wiązek kablowych
-
Artykuł
Strategiczne położenie, rosnące PKB – dlaczego warto wejść na rynek Panamy
Rząd Panamy jest zainteresowany udziałem firm zagranicznych w gospodarce
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
ArtykułPsychologia handlu – strategie relacyjne a transakcyjne w eksporcie
Dostosowanie stylu sprzedaży do kultury w negocjacjach wymaga świadomej korekty podejścia
ArtykułPolski sektor lotniczy i kosmiczny – stan i perspektywy rozwoju
Polska buduje swoją pozycję, łącząc doświadczenie inżynieryjne z innowacjami technologicznymi
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Farmer Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Farmer Expo. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28-30 sierpnia 2025…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach DSEI 2025
Targi DSEI to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń branży obronnej na świecie
WydarzenieTECH JUMP – AI, Półprzewodniki i finansowanie transformacji biznesu
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego na spotkanie biznesowe
WydarzenieKonferencja z PAIH „¡Vamos a Mexico!” – eksport na rynek meksykański
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa łódzkiego na konferencję pt. „¡Vamos a Mexico!” – ekspor…
WydarzenieE-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?
WFR wraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową i ecommerce.legal zaprasza do udziału w webinarze
-
Instytucja
Wielkopolska Izba Gospodarcza (WIG)
Wielkopolska Izba Gospodarcza podejmuje inicjatywy związane z promocją eksportu
InstytucjaAgencja Rozwoju Lokalnego
Agencja Rozwoju Lokalnego S.A. konsekwentnie realizuje misję wspierania sektora małych i średnich pr…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego w Bielsku-Białej
Misją Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest świadczenie najwyższej jakości usług p…
InstytucjaWarmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Warmińsko-Mazurskiej Agencja Rozwoju Regionalnego jest wspieranie rozwoju gospodarczego Warmii…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie
Celem Agencji jest osiągnięcie pozycji wiodącej Instytucji Otoczenia Biznesu w regionie, tworzącej s…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.