Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1661)
-
Artykuł
Poszukiwani producenci urządzeń terapeutycznych
Klient z Danii oferuje współpracę w oparciu o umowę dostawy
WydarzenieWsparcie rozwoju mobilności w firmach innowacyjnych
Pomoc dla firm o wysokim poziomie gotowości technologicznej
WydarzenieGlobal Health Exhibition 2025
Global Health Exhibition to jedno z najważniejszych wydarzeń branży medycyny i technologii medycznyc…
PodcastOdbudowa czy modernizacja – jak zmieni się ukraiński rynek
W 17. odcinku o roli polskich przedsiębiorców w transformacji ukraińskiego rynku
ArtykułEksport napędza zyski – które branże stawiają na rynki zagraniczne
W minionym roku 27 proc. przedsiębiorstw prowadziło działalność poza Polską
-
Artykuł
Nowy kierunek eksportowy dla polskiej wołowiny
Polscy hodowcy bydła będą mogli już eksportować wołowinę do Algierii
ArtykułArabia Saudyjska znosi cła na produkty przemysłowe
Decyzja wchodzi w życie 1 kwietnia 2024 r.
-
Artykuł
Strefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr…
ArtykułWsparcie dla eksporterów – organizacje pozarządowe i pozostałe instyt…
Przedsiębiorcy mogą korzystać z wiedzy i doświadczenia podmiotów zrzeszonych w ramach organizacji i …
-
Wydarzenie
Łódzkie na targach PLMA 2025 „World of Private Label”
Województwo Łódzkie zaprasza producentów marek własnych reprezentujących sektor MŚP w regionie do ud…
WydarzenieHiszpańsko-Polskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Hiszpańsko-Polskim Forum Biznesowym. Wydarz…
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference 2025 w Dubaju
PAIH zaprasza polskie start-upy z branży IT do zaprezentowania się na wydarzeniu STEP Conference w D…
WydarzenieBydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.