Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1661)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Polskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach COSME Week Osaka 2025
Targi COSME Week Osaka to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Azji Wschodniej
ArtykułSaudyjscy dziennikarze odkrywają technologiczne oblicze Polski
Polskie firmy prezentowały nie tylko swoje produkty, ale też filozofię działania i innowacyjność
ArtykułNowe utrudnienia w eksporcie do Algierii
Wszystkie operacje importowe zgłoszone do banków w terminie od 1 lipca zostają wstrzymane
ArtykułPolska liderem wdrożeń Gen AI
Polska stała się nieoczekiwanym liderem w wykorzystaniu narzędzi generatywnej AI
-
Artykuł
Sektor maszyn i urządzeń – kolumbijskie media z wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła przedsiębiorstwa związane z przemysłem maszynowym
ArtykułPolska na Japan IT Week 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła prawie 58 tys. uczestników i ponad 1 tys. wystawców
ArtykułPoszukiwani producenci produktów stomatologicznych
Chorwacka firma poszukuje producentów implantów stomatologicznych i pokrewnych produktów
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – maj 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułLista miast najlepiej przygotowanych do transformacji „smart city”
Najnowszy ranking The 2025 Smart City Index ocenia 45 miast Europy
-
Artykuł
Jak budować trwałą obecność w Afryce?
W 2024 roku wartość polskiego eksportu do Afryki wyniosła ok. 2,9 mld EUR
ArtykułNowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
W Polsce działa kilkadziesiąt nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się zakładów prefabrykacji
ArtykułCzy Ameryka Łacińska jest słabo rozwinięta?
Niezależnie od poziomu bogactwa w regionie rozwijane są wysokie technologie
ArtykułKultura biznesu w Serbii
Serbia odgrywa coraz bardziej strategiczną rolę w regionie Bałkanów Zachodnich
ArtykułPsychologia handlu – kiedy strach przed porażką blokuje ekspansję
49 proc. Polaków obawia się niepowodzenia przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej
-
Wydarzenie
SALMED 2026
Targi branży medycznej Salmed odbędą się w dniach 19-20 maja 2026 r. w Poznaniu.
WydarzenieStoisko PAIH na Medical Fair Thailand 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z sektora medycznego do udziału w targach Medical Fair Thailand 2025.
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Tarnobrzegu
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa podkarpackiego na „Spotkanie biznesowe z PAIH”.
WydarzenieMaroko – rosnący lider Afryki Północnej i Twoja szansa na biznesowy sukces
PAIH zaprasza przedsiębiorców na seminarium, które odbędzie się 9 lipca w Warszawie.
WydarzenieMisja wodorowa do Stavanger
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa działające w sektorze technologii wodorowych do udziału w mis…
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarp…
InstytucjaŚląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Głównym celami działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera jest zapewnienie wsparcia …
InstytucjaKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest inicjowanie, wspieranie i promowanie zrównoważ…
InstytucjaStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego
Głównym celem Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego jest zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej S…
InstytucjaZachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego dąży do tworzenia warunków sprzyjających trwałemu i z…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.