Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1661)
-
Wydarzenie
Spotkanie dla przedsiębiorców w Kołobrzegu
W programie spotkania m.in. omówienie możliwości wsparcia dla lokalnych eksporterów oraz szczegóły p…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Goleniowie
Podczas wydarzenia w Goleniowie, uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z dostępnymi instrumentam…
WydarzenieMisja gospodarcza do Norwegii
Misja dedykowana jest polskim przedsiębiorcom, instytucjom oraz ekspertom z sektora kosmicznego
WydarzenieMisji gospodarcza na targi Manufacturing World Tokyo 2025
Wyjazd dla przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego połączony z udziałem w EXPO 2025 Osaka, Kansai
ArtykułUkład CPTPP i jego wpływ na gospodarkę światową
Wartość gospodarek obecnych członków stanowi ok. 15 proc. globalnego produktu krajowego brutto
-
Artykuł
Ekspansja na Wschód
Polskie inwestycje zagraniczne rosną, jednak nie wykorzystujemy w pełni naszych możliwości
ArtykułKatalog made inSilesia
Prezentujemy katalog produktów i usług eksportowych pn. made inSilesia
ArtykułJednolity rynek UE w ocenie polskich eksporterów
83 proc. polskich eksporterów swoją pozycję konkurencyjną oceniło jako lepszą
ArtykułJaki będzie rok 2024 w branży transportu, spedycji i logistyki?
Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży
-
Wydarzenie
RetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
WydarzenieRozwój biznesu w krajach DACHL, Francji i Beneluksu
Konferencja dla małopolskich przedsiębiorców poświęcona ekspansji na rynki niemieckojęzyczne oraz d…
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…
WydarzenieMeat & Grill Days 2024
Największe targi branży mięsnej w Grecji obejmujące także systemy chłodzenia mięsa, maszyny oraz urz…
WydarzenieDoing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.