Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1661)
-
Artykuł
Gospodarka Kuby na rozdrożu – nowe szanse na eksport i inwestycje
Mimo trudnych warunków gospodarczych Kuba stara się przyciągnąć zagranicznych inwestorów
ArtykułPolska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
ArtykułPAIH wybrała Operatora Restauracji na Expo 2025 w Osace
Restauracja będzie pełnić rolę ambasadora polskiej kuchni
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
-
Artykuł
Nowelizacja prawa dla branży e-commerce – Dyrektywa Omnibus
Noworoczne wyprzedaże, promocje oraz akcje opróżniania magazynów będą musiały być prowadzone w inny …
ArtykułWzrost wartości polskiego eksportu rolno-spożywczego w okresie I-X 2022 r.
W okresie styczeń-październik 2022 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wzr…
ArtykułW okresie styczeń-październik 2022 wzrosła wartość polskiego eksportu
15 grudnia Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące obrotów towarowych handlu zagraniczn…
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – grudzień 2022
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Kompendium Handlu Zagranicz…
ArtykułAnkieta KOWR – rynek mleczarski Chiny-Polska
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) zaprasza do udziału w ankiecie, której celem jest zbadanie…
-
Wydarzenie
Kraków: E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
Dołącz do firm sprzedających za granicą i dowiedz się, jak rozpocząć e-eksport! Weź udział w bezpłat…
WydarzenieEkspansja do ZEA – nowe prawo podatkowe
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Ekspansja do ZEA – nowe prawo podatkowe”, które odbędzie się 23 kwi…
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
WydarzenieNordic Life Science Days 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w konferencji Nordic Life Scien…
WydarzenieAccess2Markets Live Training Seminar – marzec 2025
9 kwietnia 2024 roku odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie pt. „Access2Markets Live Training Semi…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.