Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1662)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
PodcastBiznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
W 15. odcinku o Indonezji jako rynku przyszłości i szansach dla polskich firm na rozwój w tym kraju
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025
PAIH organizuje stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025 w ramach projektu pn. „Um…
WydarzenieSektor motoryzacyjny w Brazylii
Jak wygląda rynek samochodowy w Brazylii oraz szanse i wyzwania dla przedsiębiorców
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
-
Artykuł
Pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców wciąż w trendzie wzrostowym
MIK wyniósł w lutym 102,0 pkt
ArtykułRekordowy eksport produktów rolno-spożywczych
Przedsiębiorcy z sektora rolno-spożywczego odnotowali wzrost sprzedaży zagranicznej o 8,1 proc.
ArtykułMalezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
ArtykułDystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
-
Wideo
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
PodcastPodcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
Podcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
-
Wydarzenie
Nowa procedura dotycząca zwolnienia podmiotowego w podatku VAT w UE
Podczas szkolenia zostaną omówione przepisy, które umożliwią korzystanie ze zwolnień z podatku VAT
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania b2b w ramach targów Grüne Woche 2025
Grüne Woche w Berlinie, stanowią doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych w branży ro…
WydarzenieŚniadania biznesowe w Częstochowie
Śniadania biznesowe w Częstochowie odbywają się cyklicznie – w pierwszy czwartek danego miesiąca
WydarzeniePodlaskie – Twój region – Twoja przyszłość
W programie spotkani m.in. wsparcie dla lokalnych przedsiębiorców w ramach programu „Fundusze Europe…
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP
Podczas szkolenia dla MŚP dowiesz się m.in. jak skutecznie planować i wdrażać zrównoważone strategie…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.