Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1661)
-
Artykuł
Turystyka w Meksyku – szansa dla polskich przedsiębiorców
Meksyk oferuje inwestorom zagranicznym różne możliwości prawne działania oraz ułatwienia fiskalne
ArtykułArabia Saudyjska stawia na turystykę
Królestwo ogłosiło inicjatywę na rzecz wspierania inwestycji w sektorze
ArtykułNowelizacja przepisów transportowych ukróci przewozy bez licencji
Nowe przepisy mają objąć wszystkie typy przewozów, od krajowych, przez międzynarodowe po kabotaż
ArtykułPKP Intercity z największym w historii przetargiem na wagony
Spółka zrealizuje zakup 300 nowych wagonów z opcją na dodatkowe 150
ArtykułDynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
-
Wydarzenie
Środkowoeuropejski briefing – przegląd aktualności w 45 minut
W dniu 24.11.2022 odbędzie się webinarium „Środkowoeuropejski briefing – przegląd aktualności z regi…
WydarzenieKongres Eksportu 2022
W dniu 24 listopada 2022 roku odbędzie się organizowany przez Krajowe Stowarzyszenie Eksporterzy Rze…
WydarzenieNordic Intro – How to start business in Finland
29 listopada 2022 r. w godzinach 9.00-12.25 odbędzie się czwarta edycja Nordic Intro w tym roku. Tym…
Wydarzenie12. Forum Rozwoju Mazowsza
Dwa dni pełne inspiracji i wymiany doświadczeń, 3 strefy tematyczne, 18 debat, ponad 40 Partnerów i …
WydarzenieSzanse dla polskiego sektora medycznego w Meksyku
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w webinarium na temat szans eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.