Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1662)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Lubuska Akademia Przedsiębiorczości – dwa dni intensywnej nauki
Program Akademii obejmował szereg praktycznych szkoleń i prelekcji
WydarzenieTECH JUMP – AI, Półprzewodniki i finansowanie transformacji biznesu
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego na spotkanie biznesowe
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułHiszpańska gospodarka i jej znaczenie dla polskich eksporterów
Hiszpański rynek odgrywa coraz ważniejszą rolę dla polskich przedsiębiorców
-
Podcast
Biznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
W 15. odcinku o Indonezji jako rynku przyszłości i szansach dla polskich firm na rozwój w tym kraju
ArtykułBranża gamingowa w USA: Szanse i sukcesy polskich firm
Według danych z 2024 roku przychody z branży gier wideo w USA wyniosły 58,7 mld USD
-
Wydarzenie
Sektor motoryzacyjny w Meksyku – szanse i wyzwania
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Sektor motoryzacyjny w Meksyku – szanse i wyzwania”, które odbędzie…
WydarzeniePolskie stoisko na Riga Food 2025
PAIH wraz z Polsko-Łotewską Izbą Handlową zaprasza do udziału w targach Riga Food 2025.
-
Instytucja
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe jest organizacją polskiej branży i przemysłu rowerowego.
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Maszyn i Urządzeń Rolniczych (PIGMiUR)
Polska Izba Gospodarcza Maszyn i Urządzeń Rolniczych jest apolityczną, niezależną i samofinansującą …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.