Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Kalendarz (1662)
-
Artykuł
Opóźnione płatności pogrążają transport – czy nowe prawo to zmieni
Płynność finansowa branży transportowej wymaga pilnego wsparcia
WydarzenieTrusted Economy Forum – CommonSign 2024
CommonSign 2024 realizowana będzie wspólnie z Trusted Economy Forum, cyklem wydarzeń związanych z sz…
-
Artykuł
Wystartowała 6. edycja konkursu Ekspozycja Roku 2022/2023
Konkurs Ekspozycja Roku został zainicjowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego w 2015 roku, a jeg…
ArtykułRaport "Sektor budowlany na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor budowlany na Węgrzech”, przygotowanym prz…
-
Wydarzenie
E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 m…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Batimatec Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach budowl…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.