Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (877)
- Wiedza (445)
- Kalendarz (1663)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułTeam Poland dla Ukrainy
Sześć instytucji rozwoju łączy siły, by wspierać ekspansję polskich firm na rynku ukraińskim
WydarzenieMisja biznesowa PPCC do Sao Paulo
PPCC zaprasza przedsiębiorców do udziału w misji biznesowej do Sao Paulo.
-
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
ArtykułNapięcia handlowe zagrożeniem dla globalnego wzrostu gospodarczego
Dwa możliwe scenariusze dla przyszłości światowej gospodarki – eskalacja napięć vs. reformy
-
ArtykułPsychologia handlu – negocjacje międzykulturowe bez błędów
Jak unikać błędów poznawczych i budować relacje z zagranicznymi partnerami?
ArtykułSektor usług i budownictwa w Kirgistanie – dwie lokomotywy wzrostu
Prognozy na 2025 rok wskazują na wzrost o ok. 10 proc. w usługach i 15 proc. w budownictwie
-
WydarzenieSeminarium biznesowe Team Poland for the Moldova Growth Plan
Wydarzenie jest elementem składowym Misji Gospodarczej do Kiszyniowa w dniach 25-26 czerwca 2025.
WydarzenieForum Przedsiębiorców w Krakowie
PAIH zaprasza do udziału w Forum Przedsiębiorców w Krakowie.
-
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A w Łomży
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaPodlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.